תנאים כלליים

.

אתר האינטרנט של פרי טורס www.malonofesh.co.il, מאפשר לגולש
לקבל את כל המידע על בתי המלון, בתי הארחה, הצימרים והשירותיםשהם
מספקים, ליהנות מבנק החדרים, ולהזמין ישירות את הנופש הנבחר באמצעות
כרטיסאשראי .

אתר האינטרנט של חברת פרי טורס מאפשר לארגונים ומוסדות להזמין את
הנופשלעובדים -ישירות באמצעות האינטרנט, תוך שימוש בחדרים
ששוריינו עבור החברה, ובמחירשהושג במיוחד עבורם .

חברת פרי טורס עובדת עם גופים גדולים.
בין הגופים הנמנים על לקוחותינו:

בנק הפועלים, בנק לאומי, חברת נילית, ארגוני גמלאים של מיל``ב,
גמלאי רפא``ל, רפא``ל, מקורות,דגון, גדות, דשנים, סולל בונה, אבן וסיד,
מפעלי תעשייה ומלאכה. רשויות מקומיות ואזוריות רבות, ועוד ועוד.

חברת פרי טורס  שמחה שבחרתם להיות חבר בחוג הלקוחות הרחב שלה,
ותשמח להמשיך ולהעניק לכם את השירות המקצועי הטוב ביותר,
ומבחר גדול מאוד של נופשים הן בארץ והן בחו``ל.
נשמח להציע את ניסיוננו הרב, שרותינו הרבים, במלוא האחריות,
ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח .

לחברת פרי טורס צוות מקצועי ומיומן אשר יעזור לכם בכל תחום
הקשור לתיירות אם בניהול וארגון כנסים גדולים, נופש במחירים
האטרקטיביים ביותר בארץ ובחו``ל וכן ליווי קבוצות בארץ ובחו``ל .

חברת פרי טורס בע``מ  היא סוכנות נסיעות במהותה ועל כן היא פועלת כמתווכת בין הנוסע לבין ספקי השירותים השונים,
כגון: ספקי טיסות, בתי מלון, הסעות, חבילות מיוחדות וכדומה. 
השירותים המוצעים באתר זה מבוצעים על אחריותם של ספקי השירותים למיניהם כמו : 
, יוניטל, ישראייר, השטיח המעופף, קשרי תעופה, ארקיע, טיסות סדירות, מלונות הדקה ה- 90, חבילות נופש, דילים, מבצעים ועוד .

חברת  פרי טורס בע``מ  אינה אחראית בכל צורה שהיא לגבי תקלות כלשהן, עקב ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי שירותים, או עקב גורמים שאינם תלויים בספק כגון: שביתות, מזג אוויר, ימי חג וכדומה. 
הזמנה המתבצעת באתר לאחד או יותר משירותי התיירות המוצעים על ידי חברת פרי טורס בע``מ מהווה הסכמה מצד הלקוח לכל התנאים וההגבלות המפורטים בסעיף זה ובסעיפים מידע חשוב המתייחסים למוצרים השונים. 

מוסכם בזאת כי כל תביעה ו/או טענה של הנוסע כנגד חברת  פרי טורס בע``מחייבת להיות מובאת בכתב לפני החברה לא יאוחר מ-30 יום לאחר חזרת הנוסע לארץ.
חברת  פרי טורס בע``מ לא תידרש להחזר הפרשים כלשהם, הנובעים משינויים אלו, ללא כל קשר לתאריך ביצוע ו/או אישור ההזמנה.

לנוחיותכם, עומדות לרשותכם מספר אפשרויות לתשלום :
באמצעות כרטיס אשראי: 
תשלום טלפוני : תוכלו להתקשר ולבצע את הזמנתכם בטלפון מול אחד מסוכני הנסיעות שלנו, לו גם תמסרו את פרטי כרטיס האשראי שלכם. 
החיוב בפועל יתבצע על ידי הסוכן האישי שלכם  פרי טורס בע``מ רק לאחר קבלת אישור סופי מהספק על הזמנתכם. 

מחירי השירותים: מחירי השירותים המוצעים בארץ הם לרוב נמוכים מהמחירים הרשמיים של ספק השירות בחו``ל (למשל: לעומת מחירון בית המלון או החברה להשכרת רכב). עם זאת יתכן כי בנקודת זמן מסוימת המחירים בארץ יהיו גבוהים יותר.
מחירי השירותים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת ובכל מקרה המחירים הקובעים והמחייבים הם המחירים בארץ.

הבטחת מחיר: עליית המחירים תחול על כל ההזמנות שכבר בוצעו, למעט אם שולמו מראש במלואם ומסמכי הנסיעה (כרטיס טיסה, שובר בית המלון, שובר רכב וכדומה) כבר נמצאים בידי הנוסע.

המחירים הרשומים באתר יכולים להשתנות , גם אם לא עודכנו באתר,
במידה וקיימת אי התאמה בין המחירים המפורטים באתר לבין המחירים במוקד ההזמנות,בין אם זה בגלל שינוי מחירים ובין אם זה בגלל טעות בהקלדה, המחיר במוקד ההזמנות הוא הקובע.
חלק מהשרותים הינם בתשלום - ציון השרות במערכת אינו מחייב שהוא חינם.

תנאי שינוי וביטול למלונות בארץ -
 על כל ההזמנות חלים דמי ביטול/שינוי של בתי המלון (כפוף לתנאים שלהם)ובנוסף של חברתנו ע"ס 100 שח לחדר מרגע ביצוע ההזמנה, ועד 14 ימי עבודה לפני הנופש בנוסף יגבו 2 אחוז דמי סליקה.
מ- 14 יום לפני הנופש ועד 3 ימי עבודה לפני, יחול דמי ביטול של לילה אחד.
פחות משלושה ימי עבודה יחולו דמי ביטול מלאים .
ביטול/שינוי יעשה באמצעות קבלת הודעת ביטול בכתב במשרדנו. 
תאריך הביטול/שינוי הקובע יהיה תאריך קבלת המכתב/פקס במשרדנו. 
במידה ויום קבלת ההודעה הינו יום שבתון בארץ / בחו`ל ייחשב יום הביטול/שינוי מיום העבודה הראשון שלאחריו. 
סמכות שיפוט:
מוסכם ומוצהר בזאת מפורשות כי עצם הרשמתו של הנוסע באתר מלונופש/פריטורס בע``מ לא תקנה סמכות שיפוט מקומית לבתי המשפט שבאזור שיפוטם מצויים  מגורי הנוסע.הואיל ומרכז פעילותם של המארגנים הוא בעיר חיפה, מוסכם בזאת ,כי בכל מקרה בו תוגש תביעה נגד המארגנים שאצלם נרשם הנוסע תהה סמכות שיפוט מקומית ייחודית לבתי המשפט בעיר חיפה.

מידע חשוב
 כל אזרח ישראלי המבקש לצאת מן הארץ, אחראי בלעדית להצטייד במסמכים הבאים: דרכון - וודאו כי הדרכון שברשותכם בר תוקף ל - 6 חודשים לפחות.

לפני צאתכם מהארץ, צלמו את דרכונכם לפני היציאה מהארץ ושימרו את הצילומים בנפרד
אשרות כניסה - באחריותכם לדאוג לאשרות כניסה למדינות בהן תרצו לבקר. ודאו את הצורך באשרה עם הקונסוליה של המדינה בה תרצו לבקר. 
מומלץ להוציא את כל אשרות הכניסה בארץ, גם אם מועד הביקור מאוחר ותוקף האשרה יפוג.
חידוש אשרת ביקור בחו``ל קל יותר. במקרים רבים לא ניתן יהיה לקבל אשרה בחו``ל אם הבקשה המקורית לא הוגשה בארץ.

*שימו לב. בעלי תעודות מעבר חייבים לדווח לסוכן הנסיעות מיידית!
ובנוסף: פוליסת ביטוח רפואי - חובה! ביטוח מטען - מומלץ. 
סוכן הנסיעות שלנו יצביע על יתרונות הפוליסה שאנו מציעים. 
תרופות וחיסונים - עליכם לבדוק את הצורך בתרופות וחיסונים למדינות בהן תבקרו. 
התייעצו עם הרופא האישי שלכם ופנו למשרד הבריאות או לאחד המרכזים הרפואיים המתמחים בנושא.

תשלומים ביום ביצוע ההזמנה נדרש תשלום מקדמה.
המחירים הנקובים במטבע זר מחושבים לפי שער מזומנים גבוה ביום התשלום. החזר יינתן בשקלים בלבד ולפי שער מזומנים נמוך בניכוי דמי רישום, ביטול ותוספות אשראי עד 45 יום לאחר הביטול. במקרה של ביטול מצד המארגן, יוחזר לנוסע מלוא הסכום שהנוסע שילם בשקלים בלבד. 

הבטחת מחיר - הלקוח יוכל להבטיח את הצעת המחיר שניתנה לו ביחס להזמנתו רק בהתקיים שני תנאים:
1) תשלום מלא בגין הנסיעה.
2) קבלת חומר הנסיעה ליד.

טיסות כללי - הטיסות מבוצעות על ידי חברות תעופה סדירות ו/או שכר וביצוע כפוף לתנאים המפורסמים ע``י חברות התעופה ו/או מנהלי התעופה האזרחיים.

המסלול וזמני הטיסות, נמצאים באחריותן הבלעדית של חברות התעופה וייתכנו מקרים בהם יהיו שינויים בזמני הטיסות אף ללא הודעה מוקדמת על כך. חלקן של הטיסות מופעלות בשיטת ה - (טיסות משולבות) ואין פרי טורס בע``מ אחראית לשילובים אלו כמו גם לשינויים במועדי הטיסות ו/או במסלוליהן, ועל כן לא תיענה כל דרישה להחזר או פיצוי בגין הוצאות או עגמת נפש שנגרמו לנוסע עקב השינויים במועדי הטיסות ו/או בחברות התעופה. 
לא תמיד הטיסות הינן ישירות ולעיתים טיסה נוחתת נחיתת ביניים בדרכה כמו גם בחזרתה.
במקרים חריגים של הרשמת יתר לטיסה ע``י חברות התעופה (דבר המותר לחברות התעופה ואשר אינו בשליטת המארגנים) יאלצו נוסע בודד או חלק מקבוצת נוסעים לטוס בטיסה שונה.
במקרה שכזה עושות חברות התעופה את מירב המאמצים על מנת לצמצם את אי הנוחות שנגרמת לנוסע.
כל הטיסות מוגבלות לתנאים המפורטים בכרטיסי הטיסה ו/או על גבי עטיפת כרטיס הטיסה/נסיעה. 

מטען וכבודת יד - כרטיסי הטיסה במחלקת תיירות למרבית היעדים בעולם מתירים לנוסע כבודה במשקל של 20 ק``ג + כבודת יד במשקל 5 ק``ג בלבד. בטיסות ישירות לצפון אמריקה מתירות חברות התעופה מטען המוגדר כ - 2PC (בד``כ 2 מזוודות שמשקלן יחדיו לא עולה על 70 ק`ג).
חברות התעופה רשאיות לגבות תוספת תשלום בגין משקל עודף לרבות כבודת יד לפי תעריף שנקבע על ידן וע``פ שיקול דעתן הבלעדי.
אין חברות התעופה מתחייבות לקבל כבודתו של נוסע באותה טיסה יחד עמו, אם עלתה הכבודה על המותר, אף אם שילם בגין המשקל העודף. 
במקרים חריגים אלו תגיע הכבודה על טיסה אחרת, באחריותה של חברת התעופה. 
במקרה של אבדן ו/או נזק למטענכם בתחנת היעד בחו``ל, עליכם לפנות למשרד סוכן השינוע באולם הנוסעים הנכנסים ולדאוג למלא טופס אובדן/נזק למטען. 

שימו לב! תינוקות עד גיל שנתיים אינם זכאים להטסת כבודה ולמקום ישיבה.
אין אפשרות להתחייב על מקומות ישיבה מסוימים בטיסה ו/או על שורות ראשונות במטוס.
הזמנת עריסת תינוק הנה בגדר בקשה בלבד ותלויה באישור חברות התעופה ובאחריותן. שדות תעופה - לחלק גדול מן הערים מספר שדות תעופה. 
בדקו מאיזה שדה תעופה ספציפי יוצאת טיסתך ובאיזה שדה תעופה אתם נוחתים.
וודאו נושא זה בעת אשרור טיסתכם. כמו כן שימו לב כי בשדות תעופה רבים בעולם מספר טרמינלים.
נא וודאו מאיזה טרמינל ממריאה טיסתכם.

זמן הגעה לטיסה - זמן ההגעה הרשמי לטיסה בינלאומית הוא שעתיים וחצי לפני הטיסה. לאור בדיקות הביטחון הרבות הקיימות בעולם, מומלץ להגיע כ - 3 שעות לפני הטיסה. 

שרות טרום טיסה - לחלק מחברות התעופה הטסות מהארץ שרות טרום טיסה החוסך זמן המתנה בשדה התעופה ומאפשר הגעה מאוחרת לטיסה. 
בדקו עם סוכן הנסיעות שלנו אם בחברה בה אתם טסים קיים שירות כזה.  

בתי מלון אחריות – חברת  פרי טורס בע``מ משמשת כמתווכת בין סיטונאי התיירות לבין הנוסע. השירותים מוצעים מבוצעים על אחריותם של סיטונאי התיירות למיניהם.פרי טורס בע``מ  אינה אחראית על הפעלתו היום-יומית של המלון, לרבות תקינות מערכותיו, שעות הפעלת מיזוג האוויר, החלפת המצעים בחדרים, חימום מי הרחצה וכו`.

חשוב לדעת: דרגות בתי המלון נקבעות על ידי משרד התיירות המקומי בכל ארץ ואינן ניתנות להשוואה עם המלונות בארץ או בין ארצות שונות. אנו מחויבים להציג את בתי המלון לפי דרגתם הקבועה ע``י המוסדות הרשמיים באותה מדינה גם אם אינם זהים ברמתם למלונות באותה דרגה בישראל או בכל מדינה אחרת. מלונות בדרגת Tourist Classהם בדרך כלל מלונות הדומים ברמת ל - 2 כוכבים. מלונות אלה הם מלונות פשוטים ובסיסיים ביותר. שובר המלון מזכה את הלקוח בלבד בשירותים ובמועדים הנקובים בו בלבד, בהתאם לכללים הנהוגים פרי טורס בע``מ. השובר אינו ניתן להסבה ו/או המרה.
אי ניצול השירותים המפורטים בשובר, כולם או מקצתם, לא יקנה ללקוח כל זכות תביעה או החזר כספי.
 
שינויים/ביטולים מלונות בחול  - על הנוסע להודיע לסוכן הנסיעות על כוונתו לשנות/לבטל את ההזמנה. באירופה: יש לשנות/לבטל עד 48 שעות טרם מועד הכניסה למלון. בארה``ב: יש לשנות/לבטל עד 5 ימי עבודה (בארץ ובחו`ל) טרם מועד הכניסה למלון. במידה ונמסרה הודעה על שינוי/ביטול פחות מן הזמן הנקוב לעיל ייגבו דמי שינוי/ביטול בסך עלות לילה אחד לפחות של כל חדר מכל סוג שהוא. דמי השינוי והביטול דלעיל ניתנים לשינוי וכפופים לשיקול דעתם של ספקי בתי המלון בחו`ל ובכל מקרה לא יחולו לגבי הזמנות בתקופות תערוכות, כנסים וחגים מיוחדים.
ביטול מלנות ו/או השירותים בארץ ע`י הנוסע יעשה בכתב בלבד. 
בביטול הזמנה לאחר הגעה למלון על הנוסע לקבל אישור מהספק / מבית המלון על מועד הביטול ודמי הביטול שנגרמו כתוצאה מכך. 
בכל מקרה יחויב הנוסע בדמי טיפול בסך לילה אחד מתוך ההזמנה ובנוסף לדמי הביטול בסך 50 ש`ח .

מה חשוב לדעת לגבי בית המלון - שעת כניסה לחדרים כמקובל בעולם כולו הוא מ - 14:00. במקרים בהם המלון אינו מלא לחלוטין, ניתן לעיתים לקבל את החדרים מוקדם יותר אך הדבר תלוי בזמינות החדרים במלון באותו זמן. לא ניתן להבטיח מראש חדר מוקדם אלא אם משלמים על לילה נוסף. 

הגעה מאוחרת - יש להודיע  פרי טורס בע``מ עם ביצוע ההזמנה על שעת ההגעה למלון. בתי המלון אינם מתחייבים לשמור חדרים לאחר השעה 18:00 במידה ולא קיבלו על כך הודעה מוקדמת. עזיבת חדרים במלון - מתבצעת עד השעה 12:00 בצהרים וזאת ללא כל קשר למועד יציאת הטיסה חזרה.

עזיבה מאוחרת יותר עלולה להיות כרוכה בתשלום נוסף ויש לתאמה מראש עם הקבלה. אישור הדבר תלוי בזמינות החדרים ובתפוסת המלון באותו יום. 
ברוב המלונות מתאפשרת השארת חפצים עד ליציאה לטיסה בחדר מזוודות, אך יש להיות ערים לבעייתיות הביטחונית בהשארת המטען האישי ללא השגחה ויש לדווח על כך לבודק הביטחוני בעת ההתייצבות לטיסה.

חדר לשלושה/ארבעה - במקרה של הזמנת חדר לשלושה/ארבעה, שימו לב! בתי המלון לרוב, נוהגים להכניס מיטה שלישית/רביעית לחדר זוגי. לעיתים המיטות הנוספות הן מיטות מתקפלות. 

חדר זוגי - ברוב בתי המלון, בחדרים הזוגיים ישנן מיטות נפרדות. אין כל אפשרות להבטיח מראש מיטה כפולה, אף אם הוזמנה מראש. היצע ע``פ הקיים ואין לפרי טורס בע``מ   Run of the House הזמנות מתבצעות עבור חדר במלון אפשרות להבטיח מראש מיקום ספציפי לחדר על-פי דרישת הלקוח לא בקומה ולא בצד המבוקשים.

רישום יתר - במקרה של רישום יתר בבית המלון, רשאי הסוכן המקומי ו/או בית המלון לשנות ע``פ אחריותו הבלעדית את האכסון, למלון אחר. 
ואין פרי טורס בע``מ כל אחריות ו/או שליטה על כך. 

מיזוג אויר - אין הפעלת מיזוג האוויר באחריותה של חברת גול טורס והיא לא תוכל לשאת בכל אחריות באשר להפעלתו של המיזוג בבית המלון. הפעלת המיזוג הנה באחריותו של בית המלון בלבד וכפופה לחוקי המדינה.

שירותים נוספים - שירותים נוספים בבית המלון כגון: חנייה, סאונה, חדר כושר וכו ניתנים בחלקם תמורת תשלום. בכל בעיה שמתעוררת במהלך השהייה במלון, חובה לפנות למשרד הקבלה של המלון או לספק המקומי שפרטיו מופיעים על השובר, על מנת להגיע לפתרון הולם כבר במהלך החופשה. 

נופשונים וחבילות מיוחדות  הטיסות הן באחריותן הבלעדית של חברות התעופה השונות. שעות הטיסה, מסלוליהן ושדות התעופה להמראה ו/או נחיתה, עלולים להשתנות, לעיתים אף ללא הודעה מוקדמת.
חברת פרי טורס בע``מ אינה אחראית לשינויים במועדי הטיסות או במסלוליהן, ועל כן לא תיענה כל דרישה להחזר או פיצוי בגין הוצאות או עגמת נפש שנגרמו לנוסע עקב השינוי במועדי הטיסות. על הנוסע מוטלת החובה לוודא את מועדי הטיסות ונתיביהן בעת ביצוע ההזמנה, בעת קבלת הכרטיס ובעת אשרור הטיסה חזרה לארץ.
הנוסע רשאי לשאת עמו במטוס כבודה במשקל שלא יעלה על 20 ק``ג. מטען עודף יחויב בתשלום על-פי התעריף שיקבע על ידי המוביל מעת לעת. חברת התעופה אף רשאית לסרב להוביל כבודה שמשקלה העודף עולה על 20 ק``ג. ארוחות בטיסות- הארוחות המסופקות בטיסות הן באחריותה הבלעדית של חברת התעופה. חברת פרי טורס בע``מ אינה יכולה להתחייב בפני הנוסע שיקבל אוכל מיוחד (כשר, צמחוני וכד), גם אם הזמין אותו מראש

נציגים וסיורים מקומיים סיורי הבחירה המוצעים לנוסעים על ידי בית המלון ו/או על ידי הנציגים המקומיים של ספקי השירות, מאורגנים נמכרים ומבוצעים על ידי משרדים מקומיים ו/או נציגים מטעמם. 
לחברת פרי טורס בע``מ אין כל שליטה או אחריות על טיולים אלה. 

מנכ``ל החברה - שלמה פרידמן     shlomo friedman -general manager
מחלקת בודדים ואינטרנט מנהלת המחלקה -  שלהבת בן חור (shalhevet ben hur )
מחלקת חו`ל עסקים וקבוצות- רותי ואורלי  (orly &ruti )
מחלקת  קבוצות חו``ל -  אחראי אופרציה ומלווה קבוצות מוסמך- דב נון  (dov noon )
מלווה קבוצות מוסמך לחו``ל - יאיר קרן  (yair keren)

מקדמי המכירות שלנו: שמעון בן דוד, שאלתיאל תנעמי,